Sähköisessä asioinnissa päivität jätehuoltopalveluasi helposti
Lapecon sähköisessä asioinnissa voit hoitaa kiinteistön
jätehuoltoon liittyviä asioita päivään, paikkaan ja kellonaikaan katsomatta.
Näin aloitat
Sähköinen asiointi aloitetaan syöttämällä asiakasnumero sekä laskun numero. Kirjautumisen jälkeen luodaan tunnukset palveluun. Jatkossa kirjautuminen tapahtuu luomallasi käyttäjätunnuksella ja salasanalla.
Isännöitsijöiden ja muiden taloyhtiöiden jätehuollosta vastaavien henkilöiden tunnukset luodaan asiakaspalvelussamme. Näin tehdään, jotta saman toimijan kaikki eri kohteet/kiinteistöt saadaan yhdistettyä samalle tunnukselle.
Nämä onnistuu sähköisessä asioinnissa:
- Tehdä kompostointi-ilmoituksen
- Tarkistaa tai päivittää laskutusosoitetta ja yhteystietoja
- Tarkistaa laskujen summia ja eräpäiviä
- Tarkistaa jäteastioiden tulevia tyhjennysajankohtia
- Muuttaa jäteastioiden tyhjennysväliä tai tehdä lisätyhjennystilauksen
- Keskeyttää tyhjennykset määräajaksi
- Antaa palautetta tai laittaa yhteydenottopyynnön